»  بیشتر بدانید   »   آیا میدانید چه زمانی برای سمپاشی با سمپاش بوم دار مناسب است؟

آیا میدانید چه زمانی برای سمپاشی با سمپاش بوم دار مناسب است؟

ویژگی‌های سمپاش‌های بوم دار

سمپاش‌ها به منظور پاشیدن سموم در سطح گسترده و بطور یکنواخت، مورد استفاده قرار می‌گیرند.  سمپاش‌ها با توجه به عوامل مختلفی، دارای مدل‌های متنوعی هستند. یکی از رایج‌ترین این مدل‌ها، سمپاش بوم دار است. سمپاش بوم دار دارای ویژگی‌های مناسبی است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

  • یکی از ویژگی‌های مهم سمپاش بوم دار، این است که برای پاشیدن انواع مختلفی از کودهای مایع و سم‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این سمپاش‌ها بر روی تمام تراکتورهای موجود در بازار، قابلیت نصب دارند.
  • سمپاش بوم دار، دارای مخزن پلی اتیلن است. این مخزن در مقابل سموم شیمیایی مقاومت بالایی دارد.
  • از دیگر ویژگی‌های این سمپاش، دارا بودن همزن هیدرولیک می‌باشد.

خرید سمپاش بوم دار

اگر برای سمپاشی مزارع خود، قصد خرید سمپاش دارید، لازم است در ابتدای امر به یک سری نکات توجه داشته باشید.  برای خرید مناسب، باید ویژگی‌های سمپاش انتخاب شده را بررسی کنید. به عنوان مثال، باید به ظرفیت مخزن توجه ویژه داشته باشید که ظرفیت مخزن سمپاش انتخابی، متناسب با نیاز شما باشد.

پیشنهاد ما به شما برای خرید سمپاش با عملکرد دقیق و کیفیت بالا، در عین حال قیمت مناسب، این است که برای خرید، به شرکت گلپا صنعت ایرانیان مراجعه کنید. این مجموعه در زمینه تولید ادوات مختلف کشاورزی، دارای سابقه و تجربه بالایی است. سعی این مجموعه، تولید قطعات و ادوات کشاورزی مدرن و متناسب با نیاز کشاورزان است. لذا به کمک مشاورین این شرکت، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین سمپاش را برای مزارع خود تهیه کنید. این مجموعه، از راه‌های ارتباطی مختلفی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

سمپاش بالدار تمام هیدرولیک
سمپاش 800 و 1000 لیتری سوارشونده بالدار تمام هیدرولیک

زمان مناسب برای استفاده از سمپاش بوم دار

بعد از اینکه سمپاش بوم دار را خریداری کردید، نکته با اهمیت این است که بدانید برای رسیدن به نتیجه مطلوب، مناسب‌ترین زمان برای سمپاشی با سمپاش بوم دار، چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سمپاشی، زمانی است که میزان وزش باد، کمترین سرعت ممکن را داشته باشد.  زیرا در صورتی‌که سرعت وزش باد بالا باشد، ممکن است سموم، به مناطقی که نقطه هدف ما نیستند پاشیده شوند. برای سمپاشی مزارع، بهتر است زمان‌هایی را که بارندگی در آن‌ها کم است انتخاب کنید. علت این امر این است که باران باعث می‌شود سموم شسته شده و به درون خاک نفوذ کنند. همچنین در زمانی که هوا بسیار گرم است نیز نباید سمپاشی کرد. زیرا گرما باعث می‌شود که سم به سرعت تبخیر شود. در نتیجه اثربخشی آن کاهش پیدا می‌کند.  لازم به ذکر است، در صورت یکنواخت بودن سطح مزارع و مراتع، سمپاشی نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت. در زمان سمپاشی نیز باید به این نکته توجه کرد که لازم است فرایند سمپاشی، به صورت یکنواخت صورت بگیرد.

سمپاش بوم دار
زمان مناسب برای استفاده از سمپاش بوم دار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *