»  بیشتر بدانید   »   سمپاش پشت تراکتوری شامل چه قسمت هایی هست؟

سمپاش پشت تراکتوری شامل چه قسمت هایی هست؟

هر کسی که مرتباً از سمپاش استفاده می کند می داند که هیچ دو کار سمپاشی دقیقاً مشابه نیستند. سمپاش پشت تراکتوری دارای یک سیستم کنترل با عملکرد بالا همراه با نازل‌های استاندارد ضد چکه از نشت مواد شیمیایی  است که از نازل‌ها جلوگیری می‌کند و تضمین می‌کند که فقط زمانی که فشار بهینه در خط ایجاد شود، اسپری پاشیده ‌شود.

سمپاش پشت تراکتوری چیست؟

داشتن بهترین سمپاش برای نیازهای چندگانه سمپاشی، به خصوص در مورد سمپاش های یدک کش مهم است. سمپاش پشت تراکتوری سیستم کاملی است که برای ایجاد فشار و پخش انواع مایعات در سطح زمین طراحی شده است.

ویژگی های سمپاش پشت تراکتوری:

عواملی که در انتخاب یک سمپاش پشت تراکتوری باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: کل منطقه مورد هدف، نوع زمین مورد هدف، مواد اسپری و سطح سمیت آن، ظرفیت گالن، و تعداد دفعات کاربرد و مدت زمان فرآیند سم پاشی.

این نوع سمپاش ها متصل به اتصال سه نقطه تراکتور و درایو (P.T.O)  برای حفاظت گیاهان چند منظوره استفاده می شود. با این سمپاش ها می توان انواع محصولات زراعی را سمپاشی کرد. می توان  پمپ PTO غلتکی را از سمپاش جدا کرد و در صورت نیاز به عنوان پمپ پشتیبان استفاده کرد. مخزن کامل پلی اتیلن مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی است . رنگ ثابت آن به معنی عدم رشد جلبک در داخل مخزن است. قسمت هایی که از انحراف گیاهان در این سمپاش جلوگیری می کند عبارتند از: صفحه کنترل آسان برای استفاده، نمودار کالیبراسیون و تنظیم کننده فشار.

طراحی سمپاش پشت تراکتوری:

سمپاش پشت تراکتوری عمر طولانی‌تری نسبت به دیگر سمپاش‌ها  دارد و به راحتی به تراکتور شما متصل  می شود. همچنین دارای یک مخزن متوازن منحصر به فرد است تا وزن را تا حد امکان به چرخ های عقب نزدیک کند و این ویژگی شما را هنگام سمپاشی در زمین های شیبدار ایمن نگه می دارد. بعضی از انواع سمپاش پشت تراکتوری به ویژگی های بی نظیری مانند مخزن شستشوی آب شیرین داخلی و نقاط یکپارچه روی قاب فولادی مجهز شده است.

عملکرد سمپاش پشت تراکتوری:

سمپاش پشت تراکتوری از نیروی PTO تراکتور برای کار کردن پمپ سمپاش استفاده می کند. بوم اسپری در این نوع سمپاش را می توان به دو صورت مرتب کرد: بوم اسپری زمینی و بوم اسپری بالای سر. بوم اسپری بالای سر برای محصولات بلند مزرعه طراحی شده است و کاشت به گونه ای انجام می شود که نوار کاشته نشده ای به عرض حدود 2.5 متر برای کارکرد تراکتور باقی می گذارد. بنابراین یک نوار کاشته شده ممکن است 18-20 متر عرض داشته باشد. برای بوم اسپری زمینی، کاشت باید در ردیف هایی انجام شود که عرض مسیر تراکتور در نظر گرفته شود. این بوم برای استفاده در زمانی که محصول کوچک است مناسب است. مخزن سم پاش پشت تراکتوری اغلب از فایبر شیشه یا پلاستیک، لوله مکش پمپ با صافی، رگولاتورهای فشار سنج، محفظه هوا، لوله تحویل و بوم اسپری مجهز به نازل ساخته شده است.

خرید سمپاش پشت تراکتوری ازشرکت گلپا صنعت ایرانیان:

با توجه به چالش‌هایی که اپراتورهای سمپاش امروزی با آن مواجه هستند، یافتن محصول مناسب برای سمپاشی را بسیار دشوار می کند. به همین دلیل است که ما در شرکت گلپا صنعت ایرانیان با نام تجاری شارونا می‌توانیم سمپاش‌های خود را مطابق با نیازهای شما تطبیق داده و بهسازی کنیم. خواه سمپاش‌های جاده‌ای باشد یا سمپاش‌های دنباله‌دار که به پایه تراکتور تبدیل می‌شوند. خریداران عزیز می توانند لیست کاملی از بهترین و باکیفیت ترین سمپاش ها با کاربردهای مختلف را در وب سایت ما مشاهده کنند. با ما تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی متخصص ما در مورد نیازهای خود صحبت کنید. سم پاش پشت تراکتوری در گلپا صنعت ایرانیان˛ از مقاومت بسیار خوبی در برابر هرگونه ساییدگی و مواد شیمیایی برخوردارند و عمر طولانی تری دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *