»  بیشتر بدانید   »   با سمپاش های مکانیکی بومدار شرکت گلپا صنعت ایرانیان بیشتر آشنا شوید!

با سمپاش های مکانیکی بومدار شرکت گلپا صنعت ایرانیان بیشتر آشنا شوید!

سمپاش های مکانیکی شرکت گلپا صنعت ایرانیان

آفت‌ها، آسیب‌های بسیاری به زمین‌های زراعی و کشاورزی می‌رسانند. به منظور دفع آفت‌ها باید مزارع را سمپاشی کرد. استفاده از سمپاش مکانیکی در این زمینه کمک بسیاری به کشاورزان  می‌کند. شرکت گلپا صنعت ایرانیان یکی از  بهترین شرکت های  تولید کننده سمپاش بومدار است. این شرکت با تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید سمپاش‌های گوناگون، نیاز کشاورزان را شناسایی کرده است. به دنبال آن، مهندسین متخصص این شرکت، استانداردهای روز جهان را در نظر گرفته و در کنار آن از مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده کرده‌اند. سپس اقدام به تولید سمپاش‌هایی نموده‌اند که کاملا برطرف کننده این نیازها باشد و در عین حال از نظر اقتصادی هم برای کشاورز به‌صرفه باشد.

انواع سمپاش بومدار مکانیکی شرکت گلپاصنعت ایرانیان، در ظرفیت‌های مختلفی ساخته می‎‌شوند. این ظرفیت‌ها 400 لیتر، 600، 800 و 1000 لیتر هستند.  بر روی این سمپاش‌ها، بوم‌های دارای ارتفاع 10، 12 و 14 متر قابل نصب هستند. پمپ سمپاش‌ مکانیکی بوم دار از محصولات برتولینی ایتالیا است.

 

ویژگی‌های سمپاش‌های‌ مکانیکی

حال که صحبت از سمپاش مکانیکی شد، خوب است به معرفی برخی از انواع سمپاش‌های مکانیکی گلپا صنعت ایرانیان بپردازیم.

سمپاش گلدونی سوار شونده بالدار مکانیکی:

این سمپاش دارای مخزن‌های دو طبقه با ظرفیت 200 لیتر می‌باشد. ارتفاع این سمپاش نیز قابل تنظیم است. به منظور جابجایی راحت آن، دارای شاسی چرخدار است. از رنگ متالیک خودرویی در پوشش شاسی به صورت 6 لایه استفاده شده است. همینطور دارای آستر اپوکسی در 6 لایه می‌باشد.

سمپاش سوارشونده گلدونی بالدار مکانیکی
سمپاش 200 لیتری سوارشونده گلدونی بالدار مکانیکی

 

سمپاش سوار شونده بالدار مکانیکی در ظرفیت 400 و 600 لیتر:

این نوع سمپاش، برای اینکه به آسانی به تراکتور متصل شود، دارای شاسی استاندارد می‌باشد. ارتفاع بال‌ این سمپاش نسبت به سطح محصول، قابل تنظیم است. به منظور شلنگ کشی جداگانه، شیر کنترلی دارد که دارای سه خروجی می‌باشد. این سمپاش، در برابر اشعه‌های آفتاب دارای مقاومت بالایی است. در صورت درخواست خریدار، قرقره شلنگ جمع کن نیز همراه این محصول ارائه خواهد شد.

سمپاش بالدار مکانیکی
سمپاش 400 و 600 لیتری سوارشونده بالدار مکانیکی

شرکت گلپا صنعت ایرانیان

برای اطلاع از سایر مشخصات این محصولات کاربردی و قیمت آنها، حتما سری به سایت گلپا صنعت ایرانیان با نام تجاری شارونا بزنید.  خوب است بدانید که محصولات این مجموعه، دارای ضمانت کیفیت هستند. این مرکز با خدمات پشتیبانی که ارائه می‌دهد، همواره همراه شما خواهد بود.

 

سمپاش بومدار
سمپاش بوم دار مکانیکی شرکت گلپاصنعت ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *